söndag 9 januari 2011

Snöade när jag vaknade upp i lördags. Men vi tog oss till Olivias art class i alla fall. Riktigt kallt var det med i studion och Ellen ville inte jag skulle köra runt i det värdret i onödan.. så fick stå ut i en och halv timme av kyla och fastbundning av barn. Ovanpå det så vill Olivia leka med Jordan och Sammie efter kursen.. och visste får hon det! Vem har då suttit där i onödan? JO JAG! Men men, satt och läste i alla fall :P Jag och Ellen åkte till Babi Nails med vår lediga tid. Fick de finaste naglarna hittentills! A real piece of art ;D Handlade med lite innan vi åkte och hämtade henne vid 4.

Kom hem och blev tvingad att skotta snö. Mitt i skottningen kom Sandra som skulle sova över. Hon hjälpte mig med saltningen och sedan gick vi in och fixade mat, hemmagjord pizza! Eftermat och duschning av Olivia var jag ätnligen ledig och vi hade bestämt träff med Nico och en tysk tjej på bion. Vi kom typ 15 minuter sent, haha. Och då var vi först där! Men de andra kom så småning om ;D Efter många om och men blev det bestämt att vi skulle se Little Fockes. Helt okej film eftersom jag inte förväntade mig något av den :P Vi smög in på Season of the Witch med men Sandra blev så skrämd så hela gänget sprang typ ut innan vi han sätta oss, haha. En annan gång då kanske :P Åkte hem efter det med chips och godis att snaska på medan vi skulle kolal film. Hann äta upp det innan vi såg en film, haha. Jag somnade dessutom underfilmen men vid 3 gick vi och la oss i alla fall :P



Idag vaknade vi tolv och slappade genom hela dagen. Gick upp en gång för att göra äggmackor men kom sedan tillbaka till mitt rum för att kolla barn filmer, haha. Runt 7 kände vi det var dax att gå upp (HAHA) och tog oss till Cheesecake factory. Blev Spaghetti och köttfärssås och en reese's peanutbutter and chocolate cake cheesecake, haha. MUMS! Försökte få tag p Nico efter det för att sitta på starbucks eller något men hon var okontaktbar så tog mig hem. Tänker fortsätta min slappning, haha.

2 kommentarer:

Nicolina sa...

okontaktbar, jo hehe, hade gärna viljat vara någon annanstans denna kvällen :O

sandra BJÖRK sa...

haha fan vad jag hoppade tillXD haha och du e inte bra för mig höll mit löfte 7 dagar pga av dig;) men tack för en underbar helgmåst egöras om^^