fredag 28 januari 2011

schveden

asså, den här veckan har verkligen varit hel wierd. Inget varit som det brukar :P pratat med massa från ma home country! Emma och Linn, vilket får mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar dom, Petra som får mig att längta, Knutte som får mig att sätta hjärnan på högvarv, vänner från förr... det har varit roligt :D Det har varit snö, Ellen har varit hemma... ja, annorlunda.

Igår var en snödag. Ellen ville jag skulle sätta igång något stort art poject med Olivia eller något för hon ville inte ha henne vid tvn hela dagen. Jag kommer dock på gymmet istället med sitt bad, och hon kommer och tänka på BounceU. Så efter jag borstat av bilarna och skottat snö i en timme kommer Jack hit och jag tar ungarna till BounceU i 1,5 timmar. Drar vidare till the Y och får i dom i poolen. Skulle inte blöta ner mitt hår då jag just duschat.... tack för den Jack. Den söta tjejen från tisdagen var där... visade sig att hon ville leka med mig och inte Olivia, hahah. Lite svårt när man har tåv andra ungarar att ta hand om och hon inte vill vara med dom, haha. Var där ca en timme, fick lite hot tub bad med! Kom hem sedan samtidigt som maten, hämtad av Erin (Jacks mamma). Ungarna lekte och sen åkte de hem lagom till att Olivia skulle läggas. Blev bestämt att Jack skulle hänga med till the Y på lördag med och sedan skulle de ha Sleep-over. Ellen bad mig lite snällt om att med ha sleep-over så kunde hon och Mark ha egen sådan...
MEN... nu är Erin sjuk och allt gick i kras... BUH D: Får se om Jack fortfarande ska med... hoppas det... slipper jag leka, ahah.

Idag var det late arrival så det blev sovmorgon, MUMS. Var även Ellens comeback till jobbet... hon hade ju några SMÅ ärrenden, sista på ett bädkläders ställe... 1,5 timmar. SIGH! Och massa vägar var av stänga och skit så körde massa rundor med. Kom hem precis så jag fick mat i magen sen var det att hämta Olivia. Tog oss till biblan för at fördriva tid tills jag lovat hämta Janika och Melly och köra dom till tåget. Efter mycket trassel han vi precis till tåget, Melly stoppade dom och jag och Janika sprang och med väskorna. Sur men snäll konduktör som väntade ;D Åkte hem, gjorde mat, gjorde alla mina sysslor och precis när jag var färdig var det läggdax för Olivia. Hon somnade på 2 röda efter jag läst färdigt. SKÖÖÖNT. Så nu latar jag mig med filmer och insåg nyss att jag nog missat ett Vampire Diaries avsnitt O_O blir att se imorgon då jag nu blev fast hemma hela kvällen...

1 kommentar:

malin sa...

kommer nog aka igen nasta ar, och nasta ar, och nasta ar :P haha