fredag 2 juli 2010

Everything begins with a choice

Jaha! Då har även jag sett Eclipse. Och den var svinigt bra precis som jag trodde :D Mycket dreglande blev det med, me like! Kan knappt vänta tills nästa! ... som inte kommer förrän jag är tillbaka i Sverige igen... yay.... not.



Badade för första gången i Sverige idag. Svinigt kallt måste jag säga, haha! Men roligt. Har även fått lite mer jobb tider (även sådana jag inte ska ha så hoppas på att chefen fixar det) så jag kan planera lite mer nu. Om en vecka har jag alla mina vänner här... så jag kan säga hejdå. Usch, jag vill verkligen inte göra det. Kommer gråta som en stucken gris :( Men det måste göras tyvärr. Hade inte velat åka iväg utan att säga hejdå. Vi ska hitta på massa skoj och det ska bli bäst! Blir kankse något med släkten med eftersom Norge folket kanske kommer ner. Får se hur det blir med det.

Har bara suttit och räknat ner till jag åker och till turkiet och allt... och helt glömt bort min födelsedag! 12 dagar kvar sen blir man ett år äldre... sådan där jobbig mellanålder men men :) Imorgon blir det jobb för första gång i sommar. Längtar inte. Orkar inte. Fast det är inte så jobbigt när man väl kommer dit. Blir kankse Martin & Martin på kvällen men just nu känner jag inte för det... så får se. Natti Natti folks!

4 kommentarer:

louise sa...

Joo klart du ska med :)

linn sa...

juste du fyller fan 19! kom just på.... du kan inte ens dricka i usa då? fyfan va drygt :(

Emilie sa...

Åh så du fyller år snart :)

Jobbigt med avsked, måste planera mitt med snart. Buhuuu.

Oj dröjer det så länge innan sista filmen kommer? Tyckte de var så snabba med alla tre. Kanske beror på Harry Potter som kommer i höst, eller nått. Vem vet.

Cornelia sa...

sv. skulle nog göra det på fotopapper, blir väl bättre kvalitet än på vanligt papper tror jag väl?