torsdag 30 september 2010

Är nu officiellt vaccinerad mot influensa! Gick snabbt. Var lite läskigt då jag gick till CVS och den osm gjorde det på mig inte verkade så van men det var över snabbt! Åkte efteråt till WG Mall. Killarna kom det ca 20 min senare än vad vi sagt (big shocker att de var sena... pga Christans sovande). Fick mig ganska snart ett väldigt gott skratt då Christian fastnade med sin sko i rulltrappan när vi skulle gå av! HAHAHAH. Höll på att dö av skratt. De fick ta deras uppgifter och allt, haha. Resten gick åt att kolla Flyers tröjor till dom då de skulle se en match på kvällen. Efter tröjjakten åkte vi till en thairesturang och åt. Sjukt gott, lite trög servitör men annars bra ;D Ska inte dit fler gånger i alla fall, haha.

Då vädret var bättre åkte jag och Olivia till lekparken efter skolan så där smällde vi av några timmar. Älskar fina dagar jag kan ta henne till lekparken, behöver inte göra så mycket då, bara läsa eller något ;D Fick ligga hos Olivia på natten igen.. och somnade, haha. Måste sluta ligga hos henne ._. Blev en tidig kväll. Har massa idol avsnitt att catch up to.

Nothing knew in school. Fanns ett kul japanska program som jag inte kan delta i då Sverige inte är en av de länder som folk blir plockade från ._. Men de betalar hela skiten OCH ger dig typ lön. Du jobbar som lärare i språk (beroende från vilket land du kommer från) och får därför betalt från skolan med. Låter askalas... men ja... nu är ju jag från Sverige so I'm screwed ._. Engelskan börjar bli tråkig igen. Fick tillbaka papper igen och jag funderar seröst på att bli betygsatt.. det är ju så äckligt lätt ._. Åkte i alla fall och fixade optikern idag så nu har jag linser i ögonen! Båda ögonen ligger nu på 2.25 istället för 0.75 respektive 1.25. (Not that anybody cares) Ska snart göra köttbullar och pasta, MUMSIGT. Kan man ha brunsås till det? (a)

Inga kommentarer: