tisdag 2 november 2010

Sov härligt länge, aka 12 på söndagen! 11 timmars sömn var det där ;) Åkte sedan till mallet med Ellen för att sedan få hämt pizza till mat, mums! Efter det var det dax att klä ut sig och gå trick-or-treating! Var katt igen tillsammans med Oliva. Var ute och gick i en timme innan vi åkte till Berryl där vi gick hem till Sammie och Carly och stannade där en sån där 20-30 min :D Skynadade sedan hem för att rusa iväg till bion med Cintia. Såg Paranormal Activity 2! MUMSIG FILM! Precis som jag vil ha den. Hoppa av skräck lite här och var ;)

Måndag var en ledig dag för Oliva vilket bertydde att jag fick sovmorgon! MUMS åter igen! Efter jag fått henne i ordning tog Mommom henne för lunch och att hitta en ridhjälm då hon skulle ha sin första ridlektion :) De var borta i princip hela dagen så jag gjorde mina sysslor i godan ro och slappade resten av tiden då jag inte visste när de skulle vara tillbaks. Gjorde mat när de kom hem så det skulle vara färdigt när vi kom tillbaka från lektionen och när Ellen kom hem från jobbet drog vi iväg. Medan Olivia red mös jag med en katt som satt i mitt knä under hela lektionen, pyyyysigt! Hade myskväll resten av kvällen, skönt att slappa bara :)

Idag gick jag upp 15 min senare än tänkt, vilket gjorde att jag hade mindre tid på mig att fixa i ordning Olivia (fortfarande ingen skola), vilket gjorde att jag kom iväg lite sent till skolan (alla har inte samma tur). Nothing special med skolan så går inte in mer på det. Kommer saknar min japanesare dock om jag inte kan ha steg två D: Var ledig efter skolan lite då Oliva skulle vara hos Tylor till 4. Drog till mallet lite snabbt för jag var sugen på en soft pretzel och skulle kolla in sephora och bookamillion eller nått sånt. Träffade Christian på väg tillbaka som hade blivit erbjuden jobb på A&F vilket betyder att de tyckte han var snygg nog för att jobba där... det kommer man ju inte för höra, HAHA. Drog vidare till B&N, skulle köpa en bok till mommom som just kommit it som en tidigt julklapp då hon inte kommer vara här då. Dock kommer jag få läsa den först så hon kan ta med den till Florida med gott samvete, haha. Råkade även köpa NYA MORGANVILLE (I had no ideaaaaaa D:) en bok av Melissa De La Cruz (visste inte hon gjorde vampyr böcker :o) och.. Rick Riordans nya... var tvungen ;D 65 dollar.. POFF!

Inga kommentarer: