måndag 19 april 2010

Just Listen

Då var det skola igen. Var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle vara. Naturkunskapen smsade/pratade jag mig igenom sen var det klassråd. Vår klassråd brukar aldrig leda till något men det blev bestämt idag att vi ska vara militärer på karnevalen... så ovanligt ._. Typ alltid någon som är det varje år, men men! Fick även nästan ihop hela min helvetes uppsats till engelskan som jag skulle gjort för ett halv år sedan. Så det är bara lite små detaljer kvar nu :D (Tack bästaste Matilda!)

Fick sluta tidigare på engelskan och även klarttecken på att boken jag redan håller på att läsa gick bra att använda som den bok vi ska redovisa i slutet av läsåret, yay! Inget extra arbete :) Men att jag slutade tidigare betydde 1 timmes rast igen... Så ringde mamma och hörde va hon var och vi körde och köpte tre par skor till mig! Tack för den skopunkten :) Var även VÄLDIGT aktiv på min matte trots att Jennifer inte var där ;) Gjorde alla tal utom ett och det var på tillämpningar! Shit jag är grym ;)

Just nu borde jag göra psykologi uppgifterna men vet ni vad? Jag orkar inte! Jag läser det ikväll och kollar lite på uppgifterna sen får det vara. Ska skriva engelska uppsatsen på datorn och byta däck på bilden. Slutar alldeles för sent (och kom hem alldeles för sent) för att hinna med så mycket saker :(

2 kommentarer:

Ellie sa...

aha! jag åker ju med SI o åker då 19 juli :)

Emilie sa...

Hej :)
Jo vi bestämde just nu, almost as we speak, att vi åker i juni istället till Orlando. Vi orkar inte just nu. Vad händer om vi inte kommer hem? Vi får färre dagar där... Allt blev så stressat. Och så bytte de vår mellanlandning från New York till Tyskland. Med our luck fastnar vi där och ja det är väl inte precis det vi vill. Så sommar blir det :)

Åh vad handlar boken om som du läser? (typ min standardfråga om någon säger att hon läst en bok - MÅSTE veta :P)

Jo precis, några var fast i Egypten också. Och min vän från Finland som vart volontär på Irland nu sen januari kommer inte hem alls. Hon skulle vart i Stockholm nu ungefär och hemma nästa vecka. Det går ju inte. Nä jag är allt glad att jag trots allt är hemma. De som ska iväg ett tag är det ju synd om, men min resa var "bara" 11 dagar. Hoppas den lilla pojken kommer hem från London igen, var han helt ensam? :O

Personer har chans att tjäna enorma pengar (tyvärr... de som har chansen är säkert såna som redan har miljarder)på att öppna MJs tivolipark. Nog bara en tidsfråga... om den inte redan är öppen.

Förresten, har du börjat kolla upp random fakta och histora och så om din stat? Vet inte om jag ska överdriva och veta typ ALLT som går att veta eller bara lite basic :P Så lätt att man blir överintresserad bara för att JAG KOMMER BO DÄR!!!! och läsa allt som går att läsa typ. Har börjat lära mig alla stater och deras placering i alla fall ;)
Ha det så bra!