fredag 23 april 2010

Fridag

Freitag.. det borde ju betyda fri dag. Vilket är precis vad jag har idag. Gjorde just min svenska b uppsats i aulan och har nu absolut ingenting att göra resten av dagen för min mamma tycker jag ska stanna hemma ._. Sånt är livet ibland när ens mamma börja inse att man snart försvinner ;)

Skrev inget igår då jag inte pallade men jag GJORDE i alla fall mitt svenska c tal! Så stolt jag är över mig :D Var tredje ut och när jag gjort det bara släppta all spänning, började skaka och nästan gråta, HAHA tänk vad ett litet tal kan göra :P Dock stotjöt jag när Sara gjorde sitt tal. Hon pratade om hennes bror som dött för 6 år sen. Hade ingen aning. Där står hon och jag blir helt tår ögd av det hon säger och sen helt plötsligt börjar hon gråta och då brister det för mig med. Fi så hemskt :(

Nu är det i alla fall helg igen. Vilket betyder jobb men också förhoppningsvis ett nytt svar på mitt mail från Ellen :D Frågade ju lite saker i senaste mailet så ska bli kul att få se svaret :D Det är nu när allt börjar närma sig som man kommer på massa frågor :P

NÄ! Nu ska jag kolla på Greek. Har alla 3 säsongerna på datorn och är helt fast :D CAPPIE♥ Har dock beslutångest om jag vill att Casey ska vara med Cappie eller Max.. men tror jag väljer Cappie :D .... och ni fattar inte vad jag pratar om jså jag slutar nu! PUSSHEEEEJ :D

1 kommentar:

Christine sa...

sv; Ja usch för snö alltså! :-O Men idag har vi sol ;-)