måndag 5 april 2010

Home Sweet Home

Klockan halv 12 igår kom man hem till ett 17 gradet kallt hus och en säng utan sängkläder men vet ni vad? Det sket jag i och bara slängde mig i sängen och sov. Åka bil i 10 timmar tär faktiskt på en. Fick sova 9 timmar i natt och det tackar jag för. När man sover i samma rum som Karoline får man inte sova lika länge som man kanske velat :P Tog massa kort nästa sista dagen.. men det flesta är på systemkameran som jag inte äger. Får tvinga Fia att skicka dom sen ;)



Idag ska man träffa hälften av turkarna i alla fall. Blir filmkväll hos Emmie utan Jennifer och kanske utan Louise, har inte fått svar från henne än. Ska hitta hem till nyfödda Frans.. ska bli intressant, haha. Trodde att jag kanske skulle fått ett mejl från Ellen idag men nope. Är väl för att det varit påsk och allt nu så får vänta tålmodigt ;) Nej nu är jag hungrig och ska därför fixa något att äta! ... efter jag lagt upp min "önskelista"

Inga kommentarer: