onsdag 14 april 2010

Sunny, Yes I Love You

Idag har mer varit en uppvilardag. Vädret har varit helt underbart och till och med en sjukling som jag har kunnat njuta av det med lite tabletter i systemet :)


Dagen började med att min kära mamma väcker mig olagligt tidigt för mig på en onsdag för att ta vår stackars hund till veterinären (som för övrigt är norsk och ser bra ut ;D). Nästa gång jag gick ut med honom gick han som vanligt. Tack du norska mirakelkur! Var riktigt skönt att kunna gå en långrunda med min älsklingshund :D Det mest produktiva jag gjort idag är egentligen att städa mitt rum. Såg inte så hemskt ut som det kan göra :P Hittade då mina au pair papper och kom på att jag inte läst en av böckerna så satte mig på trappan i solen (kan inte påpeka det fina vädret tillräckligt!) och läste ut den med. Nu är det bara skolboken som ska göras men fixar det i juni eller något, i alla fall när det börjar närma sig.


Tack vare att man är sjuk får man inte se på bio heller D: Hade velat se Remember Me med tjejerna men det får räcka med att se Valentine's Day ;) Imorgon funderar jag på om jag ens ska till skolan även om jag är frisk. En lektion känns inte så lönt... men vi får se hur jag gör ^^

3 kommentarer:

Sofia sa...

Svar: Nej..? Jag har mest hört att det ska vara så svårt. och så klart jag inte hade klarat mig utan hjälp. Men jag hade förväntat mig något mycket värre. Ja du borde ju få din tid snart. Jag tycker det är konstigt att ni inte får en tid på en gång när ni bli godkända eftersom man kan boka en tid flera månader i förväg.

louise sa...

Va söt du är! Remember me va AS BRA!!!

Emilie sa...

Hejsan,
oj du får ta och krya på dig en massa!! Inte kul att vara sjuk.

Förresten, imorgon är det 100 dagar kvar tills du åker!! Ifall du inte hade koll på det själv :P Helt sjukt egentligen, snart är det dags!

Haha, ja du... Tror gästen kom från något afrikanskt land att dömma av hans dialekt men vilket är svårt att säga :) jobbade min sista dag på resten av månaden igår eftersom jag åker till florida imorgon. IIh typ. Massa problem med den där isländska vulkanen också så vi får se hur om vad och när vi kommer iväg.

Klart du ska till Harry Potter land då!! :D Jag har en känsla av att mitt animal kingdom blir nedröstat i år för alla vill till Disney World. Visst visst, han som klär ut sig till Aladin är jätte snygg och visst visst det är magiskt och allt det där - men de har inte den där goda cheesecake:en juuu. Hmm... På tal om det funderar jag på att göra en sån där "måste se/uppleva i USA" lista, älskar att läsa såna listor för de som ska åka och så kom jag på att det är massa saker jag vill. MÅSTE ju sitta i publiken till antingen Oprah eller Ellen DeGeneres (helst Ellen för jag vill dansa). Är det något som du bara måste göra, förutom HP land?

Ha det så bra och krya på dig igen :)