tisdag 6 april 2010

Package

Hade en trevlig kväll igår. Jag hittade hem till Sofie och vi lyckades hyra filmer efter många om och men, haha. Tjocka och glada var vi vid halv 1 tiden när det var dags att dra sig hemåt.

Idag har det varit Kines dag. Jag, Lovisa, Sofie och Viktor (som hoppade på tåget i sista minuten ;D) åkte till Mei och lagade kines mat :D Det var den godaste omgången hittentills! Ska aldrig mer koka dumplings, de ska antingen stekas eller friteras, punkt slut! :D Kollade på deras kinesiska kanal... satan vad nyhetskvinnan pratade snabbt o_o Kom därifrån vid 4 och Lovisa och jag beslöt oss att dra vidare till Kineserna. Det blev nedervåningen den här gången ;) Så kul att träffa alla igen, glömmer alltid hur kul jag har hos dom. Inga kortspel denna gången dock ;) Fick reda på att Qui Yan åker i Maj och kommer aldrig tillbaka :( Och att Seven inte heller kommer komma tillbaka när hon åker hem :( Kommer sakna dom! Ska försöka ha avskedsfest för både mig och dom på Lindö, men vi får se hur det blir med den idén ^^"



Fick även ett packet hem idag! Mina kära glitter tavlor *_* Älskar dom, haha. Ska ge en till Olivia. Tänkte först skicka den nu som en försenad födelsedags present men ångrade mig, ska ta med den när jag själv åker dit.. så behöver någor nytt, litet, lätt att skicka till henne :P Några förslag fellow friends?

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag har aldrig riktigt förstått allt det där med hur lång tid allt ska ta haha. Blir jag godkän i sverige och sen skickar dem den till boston och så blir jag "godkänd" där med, eller hur är det? :)

Emma sa...

wiiho! nu är det snart igång då :D