onsdag 21 april 2010

Hund blir till Lejon

Blev ingen bio idag. Valentine's Day verkar ha slutat gå i Kristianstad och Emmie hade glömt bort en middag hos hennes morföräldrar :P Men på väg in till skolan sitter vid fast vid ett rödljus och helt plötsligt ser vi föraren framför oss vinka... vi bara kollade på varandra: "vinkade hon där nyss?" när vi kollade närmare ser vi att det är PETRA, HAHA. Är inte van vid henne i en bil själv ;) Stalkade henne tills hon parkerade så jag kunde ha följe med henne till skolan :P Annars var det en väldigt lugn skoldag. Igår fick jag dessutom ett diplom om min tredjeplats av Mei, haha. OCH hade värsta skratt attacken! HAHA ASSÅ NI SKA SE MIN HUND! Mamma trimmade honom lite i ansiktet... HAHAHA HAN SER INTE KLOK UT. Han har typ man nu ._. HAHAH. Bilden visar inte hans rätta jag just nu ;D och och och! Köpte min första sak till Turkiet *_* typ två månader kvar nu, LÄNGTARRRR :D



Fick mer att göra till helgen dock. Mamma i princip förbjöd mig att gå ut. Men vi får väl se vad jag kan göra åt det ^^" På lördag bad jennifer mig i början av veckan ta hennes pass på lördagen då både hon och Måns ville vara lediga. Så ska jobba på bowlinghallen... imorse smsade Tessan och undrade om jag kunde ta natt shiftet på lördag. Jag slänger iväg ett sms och kollar med Thomas att det är okej att jag går senast 10 vilket det är = dubbelpass. Senare idag fick jag ett sms från Maja som det sammanfattat stog: kan du ta hand om barnen på lördag? Så nu ska jag i princip upp, passa ungar, jobba och jobba.. kommer vara i säng 5... INGEN väcker mig före 12 på söndag ._.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Svar: jaa snart åker jag liksom! :D Iihh! Nej bara jag har kommit väg så kommer ju du alldelse snart åka! :D 1 månad går ju super fort. :)

Och jävlar vad du ska jobba på lördag. ;P

Lollan sa...

hey sweetie. jag är typ världen mest veliga person, men jag tror jag har bestämt mig för au pair trots allt :D så det hade vatt skiiiit bra om du känner för o leka och hjälpa mig lite någon dag. har kollat runt lite olika organisationer men har lite svårt för att välja också. magkänslan säger att jag gillar sts, men du är ju mer insatt så jag tar gärna emot lite råd :D yours sincerely / lollan <3

Christine sa...

sv; Ajjamensan ;-) Det är ju bra att jag kan använda dom till något! :-D
Jaha, nä jag har sån ful handstil så kändes bäst för mig att göra det på datorn :-D hehe