lördag 17 april 2010

Strike!

Det är väldigt tyst hemma idag. Mamma är trött, Mange bakfull och jag slö. Hade väldigt roligt igår kväll trots att det inte blev som vi hade tänkt oss.



Fick skynda mig att göra mig i ordning efter jag postat det förra inlägget men han så jag kom iväg till bussen. Däremot åkte jag aldrig med den eftersom Louise och Sofie körde förbi och såg mig och var snälla nog att plocka upp mig :D Maten var jätte god och vi hade det hur trevligt som helst! Bowlingen var även den riktigt rolig. Jag och Jennifer spelade på en så den blev gratis medan de andra delade upp sig på 2 banor. Förruom Sabina och Anna som tyckte att bowling inte riktigt var deras grej :P Vi sa att den som fick mest poäng skulle få en 10 av alla men när vi väl satt på bussen in till stan hade inget kollat vem som vann, haha. (Louise har alal roliga bilder från bowlingen.. SKICKA!)



Jag och Jennifer drog vidare till Österäng för att fira Gustaf och Calle. Var mest släkt och ett par vänner till bröderna men de var jätte roligt. Jag skulle varit nykter men Gustaf börjde bjuda bort sprit så jag gick över till den mörka sidan. Tillslut var klockan så mycket att det inte var lönt för mig och Jennifer att gå ut så vi stannade tills de "gamla" skulle ut och åkte sedan hem :)

Minnes värd kväll. Måste dock ta igen den där utgången ;) Och glöm inte vår shotkväll, HAHAHA. Snart ska man dock till jobbet. Inget jag känner för att göra just nu men det blir säkert bra. Men först ska jag se Vampire Diaries!

1 kommentar:

Tinde sa...

härliga bilder! ni ser ut att ha kul :)

SV: de ringde aldrig för pappan blidde sjuk, men hoppas att de ringer senare under helgen.