lördag 17 april 2010

OMG


IDAG ÄR DET BARA 100 DAGAR TILLS JAG TAR ETT PLAN TILL USA!

4 kommentarer:

Sara sa...

Ja men precis :) vad skönt att veta någon mer svensk som ska dit samtidigt :)

Emilie sa...

Åh det kommer gå snabbt!! Snart åker vi! :D

haha jo jag hoppas allt min to do lista blir av :P Vi kom fram till idag att OM vi inte åker på onsdag åker vi i sommar istället, så jag är helt klart gladare nu :)

jo jag tänker på rätt många nu, inte bara au pairerna som ska iväg. Typ de som bor på island. De som inte kommer hem (måste ju vara ännu värre att vara strandsatt sådär). Usch vad folk drabbas. Men som mamma sa, det är skillnad på naturkatastrof och naturkatastrof. Dvs en aktiv vulkan på island som skapar flygkaos och en jorbävning på haiti är flera dör och inte har någonstanns att bo. Så jag känner inte för att sörja att jag är kvar i Sverige mer om man säger så. Det löser sig, vi lever och är friska :)

Nej jag hade nog inte heller hört talats om Graceland om det inte vore för pappa. Tror jag hört något om någon MJ park (gör de inte allt för att tjäna pengar?)så vi får helt enkelt hålla utkik! :)

Marie sa...

AWESOME!!!!!! :D Helt insane!

Sofia sa...

Svar: nej jag såg hemma i soffan. :P Men som jag sa till min mamma igår när hon sa att filmen var bättre i 3D. Om det är 3D som gör filmen är det ju ingen bra film ändå. Som jag kan lova att Alice in Wonderland är precis lika bra utan 3D som med 3D, bar att det är lite coolare med 3D.
Så näää, jag gillade inte alls Avatar så mycket. Jag förstår varför jag har varit så emot att se den tidigare. :P