tisdag 13 april 2010

FO EVA


Idag skulle man haft ett svenska c tal mindre att oroa sig för men inte då. Vaknade upp med illamående och feber. Var rädd att jag fått magsjuka men nu är det bara febern som sitter i. Har i alla fall fått lite gjort idag. Är nästan färdig med min ena uppsats i engelskan så då blir det bara en kvar att göra. Den jobbigaste dessutom men i alla fall. Efter de är färdiga har jag bara det påhittade cafét att göra och svenska c talet att framföra sen är det hyfsat lugnt... eller nej kom på att jag har ÄNNU en uppsats att skriva i engelskan, shit den kvinnan måste älska att läsa. Den ska handla om något som är engelskt.. tex thanks giving eller american football eller tea time...typ. Yay! Någon som har ett förslag?

Min älskade hund är också sjuk dessutom. Säkert han som har smittat mig för han har med feber. Mammas säger att jag inte får vara sjuk imorgon så jag kan följa med till vetrinären imorgon innan skolan. Vi får väl se hur det blir med det ;) Trots att jag älskar min hund är jag inte lika förtjust i min ena katt just nu ._. För andra dagen i rad har han grusat ner HALVA sängen. Helt sjukt hur mycket han kan dra in... dumma tjockis.

Inga kommentarer: