tisdag 20 april 2010

"Thank God It Vibrates"

Har börjar märka att mitt besökar antal har börjat öka, tackar för det :) Jag antar att det är au pairer som kommer från min och Jennifers blogg? Jag är ledsen att ni ska behöva stå ut med så mycket tråkigt om mitt vanliga liv men det är bara att klicka på kategorin au pair så slipper ni det ;) Kommer nog inte komma något au pairet igen förrän till helgen om Ellen hinner svara till dess. Men jag vill gärna veta hur det går för er och vilka ni är! Släng in nägra rader i en kommentar vettja! :D

Idag är det däckbytning som står på schemat.. eller rättare sagt just nu. Blev inte av igår :P Har även varit duktig nog att ÄNTLIGEN få iväg ett mejl till kinesiska amabassaden angående mitt tredje pris. Så vi får se vad de säger :D Annars är det inte mycket intressant som hänt. Ska antagligen på bio imorgon, that we like. Har glömt prata med mamma om det, haha.. får säga det snart. Vi har även bytt tema på karnivalen, vi ska vara super hjältar istället ;) Bättre än militärer enligt mig ;P Men nu måste jag ut med mamma och prova att byta däck utan bilmekanikern i huset (fattar verkligen inte varför han vill hjälpa alla andra och inte mig D:)

6 kommentarer:

Christine sa...

Visst skulle du också åka med CC? :-)

Christine sa...

sv; Ja visst va det, ja det måste jag också göra annars blir jag nog tokig :-P
Jaha okej, ohh 16 augusti? Jag har mitt preliminära datum den 30 augusti hade jag tänkt, men jag har inte skickat in min ansökan än :/ Jag ska på ett online möte till den 2/5 och då ska min kontaktperson att jag skulle skicka in den dagen efter det mötet. Men jag ska åka med CC, dom känns bäst för mig! :-)
Kram

Marie sa...

Ja ,tack! Jag ska kolla upp det! :) Men i sthlm verkar det finnas! För ett billigare pris också! :)

Christine sa...

sv; Okej, nä det var så jag kände, jag idrottar inte eller något på fritiden jag bara jobbar i en salong eller är med vänner så kändes lite onödigt :/
Jag använder mig av PS och det är inte alls så svårt! :-) Jag hämtar faktiskt alla mallar och ramar och figurer ur kit som finns att ladda ner på internet ;-) *fuskar lite* (A)
Okej, nä jag har aldrig heller varit det ska bli spännande för förra gången jag var på möte var i maj förra året och då var jag på det IRL :-D Ja hoppas att det bli bra ändå! :-) Tack så mycket, du med! :-D
Kram

Christine sa...

sv; Haha tack :-D glad jag blir att du säger att det är fint! Ähh du kan nog också ska du se, jag har inte alls hållit på med det mycket... bara lite! :-)
Ja lyllos dig som har det :-D Längtar tills jag får min med! :-)
Ja exakt så är det för mig med, jag tror att odm gör det per telefon ist. Dom ringer liksom upp en någon dag efter :-) Ja självklart ska jag berätta! :-D
Kram

christine sa...

sv; Okej, aww tack :-D Ja jag följer din med! Tycker det är jätte roligt med Au Pair bloggar! Är det okej om jag lägger in din länk sen på en sida på min blogg? :-)
Jadu jag vet inte riktigt :-P finns många ställen man skulle vilja åka till men kanske NY, La, SF men egentligen spelar det inte så stor roll. Vart ligger stället dit du ska? :-)