söndag 18 april 2010

Beautiful Disaster

Som vanligt var det inte så farligt att jobba när man väl kom igång. Det var rätt mycket att göra, det var till och med så man började svettas lite, haha. Men det är kul! :D Det första man hör när man vaknar är dock: Upp och hoppa om du vill tjäna pengar. AHHA, Mange måste verkligen vara desperat efter hjälp... men han vet vad som får igång mig ;) Så ändå sedan jag vaknade till nu ungefär har jag jobbat ute i trädgården.. MY FAVORITE THING IN THE WORLD.... not ._. Men måste erkänna att det blir fint :D De som inte sätt hur det sett ut innan kan inte uppskatta det men här är en bild på hur det ser ut nu! (tagen från fönstret inneifrån men ändå ;) För er osm inte sett har där varit en stor hög med ved och massa... stubbar (vilket det inte är men kommer inte på något bättre ord xD) Och oändligt mycket kottar och barr och skit. Men nu är det rent och fint :D



Skulle grillat idag med Gustaf, Eldiz, Morfar och Anne men det regnade i stan och det såg ut som om det blev rätt kallt ikväll så det sket sig ._. Ska lära mig laga mammas köttfärslimpa istället :D (undanflykt så jag slipper jobba ute mer ;D) Men färsen behöver tina mer så ska försöka göra min FE läxa :) Idag är det bara 54 dagar :D 10 dagar sen jag sit nämde hur långt det var kvar och det är ju inte alls länge sen, thihi. Det här kommer gå fort!

5 kommentarer:

lollan sa...

shit. det var fan nyss 100 dagar. bara hälften av det kvar nu. och det har gått skit fort :O:O:O:O:D:D

Sofia sa...

Svar: Ja men det betyder ju fortfarande att filmen måste vara riktigt kass om det är 3D effekten som gör den bra. :P Nej tackar vet jag filmer som är bra på riktigt som inte behöver 3D effekter utan ändå är bäst i världen. ;)

Ellie sa...

tack, jag tyckte sj ja fick en snilleblixt (eller om de var min mamma) ;)

Ellie sa...

hahaaha, jaa såklaart ;D när var det du skulle åka? =)

Sofia sa...

Svar: Men det var det väl ingen som visste (alltså på SI eller så) när jag bokade tiden. Det värkar ju ha offentlighets gjort idag. Och det är ju något irriterande, speciellt att man ska ladda upp fotot online nu också, och jag vet inte hur jag ska göra. Men det är väl bara att inse att alla får göra samma grej. Och om alla andra klarar det ska väl jag också klara det. :P