lördag 27 november 2010

Blev inget med BounceU. Istället drog jag och Olivia och bowlade! Trots hennes bumbers ägde jag henne ;D Fast det var fan nära några gånger, hahah. Mitt i allt blev det typ disko bowling så Olivia strippade för hon hade ett vitt linne under tröjan och ville att det skulle lysa, haha. Åkte till biblioteket efter det och spenderade 1,5 timmar. Älskar hur Oliva kan springa runt där och jag bara sitta och slappa, haha. Tog oss sedan hemmåt för att få in henne i duschen och knappt en timme senare var jag på väg till Sandra!



Beställde hem pizza och bara omgicks innan det blev film, Easy A! Kalas film faktiskt :D Innan det tog Jana fram sin nyköpte videokamera och vi hittade helium balonger, HAHAHA. Skit kul :P Nu slappar vi bara, fixar naglar, lyssnar på musik och annat skit ;D Imorgon blir det nog lite shopping, MUMS! Ska fixa en julklapp till mormor som Sandra berättade om :D Sen blire bara julklapp till Ellen, Olivia, Tessi, Jennifer, Sofie, Petra, Sofie, Louise, Emmie... glömde jag någon? (mamma, har inte glömt dig, du får din när du kommer!)

1 kommentar:

louise sa...

neeej louise!! inte till migggggg