lördag 27 november 2010

Stannade hos Beryl till halv 10. Som tur var har jag en bok i väskan som vanligt :P Lekte lite med ungarna, kollade lite football, "minglade" lite med kvinnorna i huset och kollade på när grabbarna spelade biljard. Resten av tiden gick åt att äta och läsa, haha. Men det var trevligt. Vissa vågade till och med krama mig och låta deras små barn vara nära mig trots att jag fortfarande är lite sjuk ;) Åt potatismos för första gången på länge och det var sjukligt gott! Smakade dock mer osm pulvermos men mos som mos! Åt jätte god äppelkaka med glass till efterätt med så jag var mätt och belåten när jag kom därifrån ;D

Idag väckte Ellen mig 12 (!) men det var skönt att sova ut ;D En timme senare var jag påväg för att hämta min lånebil ;D Med lite trix så gick det att hyra en bil trots att det var jag som skulle köra. SÅ har nu en Ford Focus av något slag, vit sådan. Bil kan ni kanske få senare ;D Mysigt bil iaf :D När jag tagit hem bilen var det bara att få Olivia i ordning och vi drog till bion för att se Tangled! Bästa Disney filmen på länge :D Mi lajk väry mucho :D Spelade Wii med Olivia när vi kom hem. Behövdes en nunchuck och en kontroll för att spela.... så jag tog hand om nunchucken och Olivia om fjärrisen :P Sen skulle hon se Firebreather igen på tv så vi kurrade ihop oss i Ellen säng och kollade (jag läste mer dock :P) på den. Efter det fick man i säng Olivia utan att hon gick upp. Mommom undrade vad för magi jag använde för att lyckas med det... förstår inte vad hon menar då Olivia oftast allt gör så med mig, haha. Så antar att jag förstår varför de vill att jag lägger henne :P

Imorgon blir nog BounceU och senare på kvällen Jana och Sandra. Får se vad vi hittar på. Men alltid lika kul med kvinnligt sällskap :D Kom ihåg att killarna sa att en svensk tjej skulle komma inärheten här snart.. får kolla upp det med ;) Förhoppningsvis ser jag dom på söndag men vi får se :D

2 kommentarer:

sofie sa...

svar: jaaa.. eller det stod såhär:

Congratulations on being accepted to participate on the Au Pair program! Your American Adventure starts here!

Your application is now being circulated to host families! Click on Your Acceptance for details on the next steps you now need to take.

Host family calls: Host families will be trying to contact you — this document has tips on successfully answering their questions. Please ensure that all of your contact information, especially your telephone number is correct

så jag antar att jag är godkänd överallt ;)

louise sa...

till pappa och till morbrors fru! hihi men ska tillbaka till affären och köpa mer grejer sen:D