tisdag 16 november 2010

Vaknar av att Olivia kommer in och väcker mig. Av någon anledning var ALLA min alarm avstängda D: Som tur var blv det ju bara 5 minuter senare ;) Eftersom inget blev gjort när jag var borta fick jag sätta igång och försöka hinna med att tvätta innan jag skulle åka till skolan. Ända sen i fredags (aka två vättar) har de inte gjort något av det jag brukar göra, så efter skolan fick jag storhandla med då vi inte hade något i kylskåpet typ :/ Skolan var bra dock :D Fick tillbaka mitt första exit paragraph. Fick ett fint littet P som står för Pass och högsta man kan fa. De ända hon hade rättat var ett missat komma och ett ord, sen var det felfritt :D Duktig jag är 8D



Blev medbjuden på familjedejt idag. Ellen och Olivia skulle ut och äta med Mark, hans son Danny och hans dotter Jordan. Jordan är lika gammal som jag så Ellen tänkte det kunde va kul att ha med mig, jag är ju trots allt en del av familjen och kommer hänga med ett tag ;) Men det var trevligt. Oliva var väldigt blyg i början :P Danny skrämde livet ur mig då han hade ne ölflaska framför sig som det faktiskt stod BEER på. Han förklarade dock att det bara hette "någonting" Beer och var bara läsk :P Kul liten kille. Jordan var med jätte snäll. Fick inte prata så mycket med henne personligen dock :P Är nu helt slutkörd trots att klockan inte ens är 11. Måste vara något virus på gång, hmmmmm.

1 kommentar:

linn sa...

lollo. var det root beer så skrattar jag..... du måste väl ändå ha hört talas om det innan? HAHAHAHA. finns ju till och med i sverige! :D