måndag 29 november 2010

idag kände jag att det var ALLDELES för länge sedan som jag shoppade, så det var precis vad jag gjorde! Tog mig först in på Marshalls för att kolla skor och väska men drog snabbt vidare till B&N.. där blev det dock två böcker. Köpte uppföljaren av Blue Bloods och sen hittade jag en annan (släpp aldrig in mig i en bokaffär D:)... kommer inte på vad den heter nu bara för det :/



Åkte sedan vidare till mallet där jag började med att gå in på Sephora. Skulle ha ny foundation och gick ut med det plus primer, concealer med tillhörande borste. tog meg sedan till VS och köpte mig en BH.. skulle ha en beige men blev en vit, haha. sedan köpte jag min julklapp till Olivia, en pillowpet panda! försökte hitta kläder men min sista påse innehöll en ny väska och vantar från icing (tanken var något till Tessi men ja.. så gick det med det, haha)

nej nu ska jag och Oliva åka och rida, chiao!

3 kommentarer:

louise sa...

aupair-world.net ;) suuuuuuuuuuen?

louisw sa...

intresserade! svarade aldrig ngn så jag pratde inte med ngn :P

Anonym sa...

typisk lollo bh! ahahah :) åå primer. måste med skaffa /Petra