torsdag 11 november 2010

nog pratade jag med Louise allt! Bara lite snabbt MEN då berättade hon att hon sagt ja till Philly familjen!!!! de skulle bara prata med hennes LCC med men annars är det nog hyfsat bestämt ändådådådådå! wäwäwä, vad glad jag är :D visst det är typ 1 och en halv timme till ehnne men om man jämför med 6 är detta himmelriket! och det blir nog rätt lätt att träffas i Philly :D så det blir inget Boston i helgen... antagligen. om de kan bestämma sig, haha.



när vi kom hem från lekparken kom jag på att shoot! vi glömde ju Olivias jacka på bibblan igår så då fick jag åka ut mitt i rusningtrafiken för att hämta den. något som skulle tagit max 10 minuter tog 30 minuter, haha. så går det! medan jag dushade/badade Olivia fick jag ett hjälputrop av Kalle. Christian skulle sluta sent och han ville ha sällskap. försökte mitt bästa att sluta så tidigt som möjligt men ja... 9 är nog min limit :/ kom tidigare än Christian i alla fall, haha. drog till Giant sen där jag kickade ass på UNO... as usual ;) slutet blev lite fuckat och reversed men jaja!



skola idag... shit jag önskar att jag tog min kamera med mig! när jag är på väg in får jag en burk läsk av what's her name (så går det när man bara ska lära sig svåra efternamn :/), när vi kommer in i klassrummet ser jag en FETE påse (nu snackar jag nästan 40 liter) FYLLD med popcorn! (han sa dock att det "bara" var 20 liter popcorn i dne men ÄNDÅ!) Så går det när man har en movie theatre manager i sin klass, aka Matt. Så det satt vi och snaskade på medan vi kollade på film under hela lektionen. Carr-sensei hade även tagit med sig Onigiri (risbollar) så vi hade det riktigt mysigt under hela lektionen... sen kommer ju engelskan och förstör lite, haha. fast fick tillbaka provet.. 100 % igen ofc! skrev också hela min exit paragraph om studenten och fick gå tidigare... vilket gjorde att JAG, ELSIE LOUISE LJUNGDAHL gick upp på Ellens tränings maskin och körde 30 min. FETT stolt måste jag säga, haha. Men nu är det typ dax att dra och hämta Olivia.. lekparkis today again. Behöver ju inte ens ha jacka på mig längre ;) 15 + vare här :D

Inga kommentarer: