torsdag 25 november 2010

Intressant kväll måste jag säga! Olivia vägrar somna och helt plötsligt kommer någon och ringer på dörren. Där står det en mamma och hennes pojke... har ingen aning om vilka de är. Då berättar de att sonen har kört på min bil.... MIN BIL D: Den är fucking parkerad! Hur lyckas man? Har själv inte gått ut och kollat men Mommom säger den är okörbar. Hela höger framsida kvaddad typ. Han ska ha kört i max 40 km/h.. hur lyckas man då? Hans mamma sa att han varit distraherad. Mommom som var måttligt sur frågade då om han hade pratat i telefon men nej nej! det var radions fel! ... idot. Detta är varför 16åringar inte får köra bil i Sverige ._.

Tur för dom att Ellen inte var hemma (hon var ute med Mark och hans två äldsta döttrar, det slutade dock med att hans döttrar fick köra hem henne då Mark rusade ut ur resturangen pga maginfluensa... Ellen pussade på honom 2 gånger och smakade med hans soppa med hans sked). När hon kom hem och vi berättade det var hon riktigt förbannad. Har aldrig hört henne svära så mycket på 10 min. Kan inte ens ha en hyr bild till mig då man måste vara 21 för att få köra en (om man är tjej vill säga ;D annars 25 :P) så hon är as pissed att hon kommer behöva köra den... jaja vi får väl se vad som händer. Ska se om jag kan smygfota bilen imorgon ;)

Inga kommentarer: