måndag 8 november 2010

Kim var jätte trevlig och efter att ha suttit en timme med henne och Beryl på WAG så tog vi varandrs telefon nummer och hon lovade mig at thöra av sig nästa gång hon och hennes vänner skulla dra till Philly :) Åkte hem, kollade på film, skypade. Blev sedan ombed att dra till starbucks så det var vad jag gjorde! Jag och Kalle ägde Christian på Uno (mest jag ;D). Bestämde oss efter någon timme att det blev hcessecake factory till middag så medan Christian drog hem till sig för att duscha passade jag och Kalle på att börja kolla på den "senaste" Batman filmen :D Mat och cheesecake stod på min meny ;D Sen fick det bli Wii för att försöka bli av med maten, haha. Även om vi kanske satt/låg ner hälften av tiden, haha.



Var förvånansvärt pigg när jag gick upp idag annars. Lite förvånad :o Och inte sov jag under dagen heller :o Slappade mest, haha. Såg filmer och grejjer, skypade. Gjorde skivor till min bil... är så trött på Olivias låtar nu, haha. Skulle hunnit iväg till mallet men det blev bara Ellens shopping :/ Dessutom sa hon till mig idag att jag är skyldig henne 50 dollar D: Så mycket hade jag gott över med mina sms :S Märks att jag inte är hemma längre, haha. Ska försöka fixa hennes plan dock men vi får se... har betalt tillbaka i alla fall :P Regnade och skit när jag hämade Olivia så vi fick dra hem. Spelade Wii och pysslade. Tiden gick rätt fort för att vara en hemma dag :)

Inga kommentarer: