onsdag 10 november 2010

Lyckades att hålla mig borta från sömn idag med! väldigt nära dock men nope, varit uppe sen 7 ;D IDAG ska jag åter igen försöka lägga mig i tid men I doubt it. Åkte inom mallet för att köpa linsvätska innan jag drog vidare till Christian där det blev lunch och kortspel. Går in och ber om linsvätska, får två små flasker och tar upp plånboken, MEN DÅ säger han sätt-in-någon-anledning och att det är därför gratis... Man tackar, man tackar! Mycket skratt attacker under lunchen. När Louise eller någon annan kompis kommher hit och hänger med oss kommer jag tycka synd om dom... de kommer inte fatta ALLA internskämt, haha. DOCK när jag kom hem... (dett är en av mina favorit delar med att bo här) så hade dom blåst bort alla löven på vår framsida. ALDRIG MER RÄFFSA LÖV. I LOVE IT! Så apigt najs! Fint väder idag igen så det blir nog lite lekpark innan vi drar hem idag igen. Blie nog lite Louise telefonsamtal också när vi ändå är där ;D


4 kommentarer:

louise sa...

i like louise telefonsamtal!

malin sa...

jag gilla inte att vi alltid gå som skåne! ... ni tillhör ju dENmARK ;)

Linn sa...

Hej, hur gör du med linserna? köper du dom i usa? :)

Linn sa...

okej, tack så mycket! :)