lördag 6 november 2010

Skulle träffat Jana och fått min jacka i onsdags... men woops. Gic upp typ 1, HAHA. Måste sluta sova ._. (fler än jag som tycker det tydligen ^^") Så gjorde inte så mycket den dagen heller. Torsdag var skola igen. Hade prov i engelska. Var lite annorlunda än jag tänkt mig så får se hur det gick, haha. Hängde inte riktgit med på vad hela grejen handlade om :/ Hatar att behöva skriva efter en speciel sorts grej. Det suger jag på... men jaja! Blev nog bra ändå, haha.

Igår skulle jag åter igen möta Jana, i Newtown. Men eftersom hon ine kunde förrän senare försökte jag få henne att åka till Sandra (närmare för mig) men Jana svarade inte mig på hela dagen så hängde med Sandra bara. Nu har Sandra min jacka (I hope!) Så ska försöka få henne att gå på bio eller något idag.

Förövrigt idag... Olivia... sigh. Gick upp och fick på henne nästan alla kläder... tills det kom till fleece (hur fan stavas det? haha) tröja. Då blev det kallabalik. Det slutade med att Ellen sa "okay, then we're not going. Go to your room, I'll stay in mine och Lollo will go to hers". Så hemma blev vi utan match. Måste säga att jag inte klagar :P Ska varit svinit kallt :P Om någon timme kommer jag och Olivia dra på bio dock, se Megamind! 3D! wiwi!

Inga kommentarer: