söndag 28 november 2010

shopping vare ja... inte riktigt men nästan, haha. jag och Sandra åkte till något som hette Paint Me Mine eller något sådant. där blev vi i två timmar, haha. helt slut efter all konsentration. kommer inte lägga upp en bild incase de blivande ägarna är här och snokar, men de som är nyfikna kan säkert haffa mig på något sätt och be om en bild ;)



åkte hem efter detta för att byta om och lämna min dator och åkte sedan och hämtade Maret för att ta oss till Cheesecake Factory. MUMSIGT! choklad cheesecake som vanligt dårå! åkte därifrån vidare till bion och såg BURLESQUE. sjukt bra film. påminde mig om moulin rouge och coyote ugly. snygga, vackra och talangfulla människor! WATCH IT! idag märkte jag också att julen var på väg... det ä då man saknar Sverige och alla där lite extra mycket ♥

Inga kommentarer: