fredag 12 november 2010

hur kan veckorna gå så snabbt? känns som om det var igår Louise gick in i re-match. dock fick jag se beskedet att det inte blir Philly, vilket suger hårt.. men inte mycket att göra :/ dagen gick fort förbi. jag bytte sänglakan, tvättade, såg vampire diaries, torkade upp efter mommom då toan hade svämmat över efter en spolning (tat lugnt, hon hade redan fått undan sin skit och bara provade en andra gång för att se så den funkar... obviously not), diskat, BESTÄLLT FLYG BILJETTER TILL BOSTON, fyllt på mitt konto, sovit, ätit dunkin dounuts, träffat en virrig mormor, glömt Olivias ridhjälm, varit smart och löst problemet på föregående händelse, myst med en katt, skrattaty åt en annan, ätit godaste pizzan everrr, handlat cigg åt Ellen och pratat med min älskade Sara. Vill bara åka upp till hennes mysiga lägenhet i Stockholm och gör det vi göra bäst, ha kul och mysa. Men man kan inte alltid få som man vill ;)

Ska dock upp vid 6 (!?) imorgon för att ta mig till tågstationen som tar mig till flygplatsen så ska VERKLIGEN försöka lägga mig i tid.. är redan trött så förhoppningsvis går det som planerat. Olivia sitter i badet nu, ska snart försöka få upp henne, så man har det överstökat och sne kan gå och lägga sig. Helgen kommer bli bästa på länge, ska äntligen få se en från T5, ska äntligen få se min färstmö, ska ÄNTLIGEN träffa min älskade Lollan... längtar!

Inga kommentarer: