söndag 7 november 2010

Megamind! Inte så rolig som jag trodde den skulle va men still good! Söt liten film. Disney film helt klart! Drog till Sandra på kvällen så jag ÄNTLIGEN kunde få tillbaka min jacka + kamera! Så skönt to have it back! Kom till Sandra runt 8 men vi drog direkt till Newtown för att få lite mat i oss. Kom hem igen runt 10 och kollade på film. I love you Beth Cooper. Hel sjuk film men kul! Åkte hem efter det med min fina jacka och min efterlängtade kamera, så nu får ni lite efterbilder ;)



Igår kom Beryl (Ellens syster) förbi för att lämna något åt Mommom och undrade då om jag skulle vara intresserad av att träffa hennes grannes dotter som är 17 år. Why not tänkte jag och vid 11 idag ringer hon och väcker mig och undrar om jag vill luncha med dom. Så om en 5 min drar jag till West Avenue Grille på blind date om man kan kalla det de ;)

Inga kommentarer: