tisdag 9 november 2010

it's a brand new daaay... tisdag. Var så äckligt trött igen... haha. MÅSTE... SLUTA...SITTA VID DATORN. Den borde break down för en natt så blire nog bra ;) Gick och la mig så fort jag kom hem. Ställde klockan så jag skulle hinna dusha... 10 minuter innan jag ska åka går jag in i dushen, haha. FAIL. Men kom i tid till lektionen i alla fall så ingen skada skedd ;D Somnade nästan på engelskan dock, haha. Det blev lekpark på schemat idag. Var så fint väder :D Pratade med Louise medan vi var där om hennes match och så, de skulle prata nu ikväll. Helt plötsligt ser jag Mark (Ellens... ja vad han nu är, dejtare :P). Då är han där med sin yngsta son så då fick äntligen Danny och Olivia träffas. Satt och pratade med honom när jag lagt på med Louise tills det var dax att gå.

Drog till Bibblan innan klockan blev för mycket och jag var tvungen att ta oss hemåt för att laga mat. Riktigt gott experiment blev det :D (Pasta, kycklingbitar, paprika, majs, rödlök och tomatsås i en enda röra) Senare på kvällen ringer Louise igen... och säger att familjen hon pratat med bodde utanför PHILLY! Och jag bara WHAAAT?!?!!?... men det kändes inte bra med dom så no such luck :/ Jävligt synd... och vilken sneaky litle bastard hon var som inte berättade innan D: Men vi pratade och skratta i dryga en timme, haha. Jag som inte är en telefonpratare ;) Märkte nyss med att jag var blodig över halva handen... ja då har man ett jack i tummen och ett i ring fingret, så det var bara att tvätta och plåstra om... så klart vet jag inte var det kommer ifrån :/

1 kommentar:

Unknown sa...

ville bara säga att vi längtar efter dig!!! Puss o kram!!