torsdag 17 februari 2011

16+ grader, MUMS!

Dagen har varit braaa. Gissa hur varmt det är ute just nu? 16 grader! MUHAHAH! Fan varmare här ute än i huset hemma på Landön, HAHA Råkade somna en timme imorse men det var otroligt skönt, haha. Åkte sedan för att återlämna en grej jag köpte igår och köpa den rätta. Detta är något som borde tagit typ 20 min.. 40 min senare var jag hemma. Någon som hade värsta pengar problemen. Ringde sin bank 3 gånger och skit. RIKTIGT irriterande.

Pratade med Petra en snabbis innan jag drog och gjorde mina naglar. Skulle smoresat mig med Nico men det gick inte riktigt. Blir nog en fika ikväll eller nått :) Hon flyttar ju imorgon :( Skypade med Bäcksaskog med. Fullt hus där asså, haha. Åkte och hämtade Olivia men var tvungen att åka hem innan vi drog till lekparken för hennes FINA stövlar var helt dyngsura D: Sp hon satte på sig uggs. Efter alla från fritis gått in gick vi en runda runt skolan aka en runda i snön för Olivia. När hon började gå upp på högar där hon lätt kunde sjunka igenom sa jag att om hon blir blöt så duschar vi direkt när vi kommer hem. Duschen blev det, haha. Vet inte hur många gånger hon föll igenom och ramlade i snön och skit :P Så hon fick sig en dusch och sedan badade hon i badkaret. Har just gett oss båda mat och senare ivkäll när Ellen kommer hem drar jag... någonstand där Nico har sin lilla hejdå grej. Inte öfr hon flyttar massa mil men det är ju en liten bit. Vissa kommer hon ju till och med närmare :P

Inga kommentarer: