fredag 18 februari 2011

sunnnyyyyy


Dagen blev inte riiiiktigt som planerat. När Olivia fick reda på att hon inte skulle åka till BU och badet med en kompis total vägrade hon. Så vid halv 1 stängdej ag av tvn och vi gick ner i källaren och lekte. Tillslut lyckades jag övertala henne till att gå ut i alla fall i det UNDERBARA vädret! Kunde inte ha mer än linne på sig alltså! Hon ville helt plötsligt GÅ till skolan så jag packade ner en filt och lite frukt sen bar det iväg! Olivia blir så distraherad av allt så det tog väl dubbelt så lång tid aka 30 min att komma dit. Stannade där och hade picnik i ca 40 min och det tog nog lika lång tid för oss att komma hem om inte mer. Höll på att strypa ungen när hon skulle stanna var 20e sekund, haha. Fick i all fall sätte på henne min tjocktröja då det börja blåsa upp, så jag slänge filten om mig... så smart jag är 8D



Kom hem och jag sprang rutn med tvätt och grej. Hann väl vara hemma en timme innan Ellen kom och då blev det corner bakery, mumma! Var så trött efter det och så inne i min bok att jag bestämde mig för att stanna hemma, haha. As bra jueee. Försöker komma på hur min helg ska bli. Har haft så många idéer som gått i kras, haha. Men ser ut som det blir King of Prussia på söndag (en av välrdens största shopping mall med över 400 butiker) MUMS!


jag tänkte: ååh grus! inte så vattnigt... eller inte, bara sjönk ju! haha