tisdag 22 februari 2011

the fun is yet to come...

Varit en ganska slapp dag. Sköönt. Ellen väckte mig och sa att det var late arrival. Glömde dock stänga av alarmet så vaknade vid 7 :P Vid 8 väcker hon mig igen för att be mig borsta av snön på bilarna innan nissarna som "plogar" vår uppfart kommer. 1 timme tidigare än vad jag brukar gå upp D: Men kunde ta det lugnt med allt då. Peyton komer över vid halv 10 och en timme senare var vi på väg ut genom dörren. Hon hade playdate med Peyton efter skolan så var fri till 6. Dock kollade jag bara ifatt dramor/tv-serier, skypade och tog det allmänt lugnt. Suger att det skulle vara så kallt ute, ville ut och gå men har förlorat en vante så ville inte ut i kylan D: Hade riktigt kul på mina skyper i alla fall. Skypade SNABBT med Emmie och Louise sedna försökte jag och Louise skypa tills vi gav upp, haha. Skypade senare med min amerikanska kompisar som jag förr i tiden stod väldigt nära. Var riktigt roligt! Var som förr i tiden nästan :D Bara det att jag faktiskt vågade öppna käften nu, haha. Så där här jag något som förändrats sen jag kom hit ;)

Har också tänkt på allt kul jag har att se fram emot! Emmie kommer i mars, eller snarare april! Jag åker till LA i slutet av april, mamma kommer i början av Maj, Petra i mitten av Juni och stannar 16 dagar :D, jag fyller år i Juli, emmalinn kommer kanske i augusti och storkusse Sara snackade lite löst om att kanske komma i september! Har massa att se fram emot... sen kommer tradiga hösten/vintern... men då har jag Emmie :D ÅÅÅH EMMIE! KOM NU!

Inga kommentarer: