lördag 5 februari 2011

saturday night fever

Okej... så igår skulle vara min wopieyayhey dag. Dock är det ju bara jag som hade en sådan dag och när man inte ska röra sin pengar finns det inte mycket att göra :P Slappade mest, fixade med tvätten, tränande, tog ett långt bad. Så en tråkig heldag helt enkelt, haha. Olivia kom hem vid 8 och hade inte fått mat så gjorde det lite snabbt till henne och fick henne i säng 1 timme senare. Mommom kommer 30 efter det och gjorde mig fri. Skulle åkt till Julia då men ville ha koll på hur Nico låg till. Får tillbaka att hon inte var där och nog inte skulle dit. Efter lite daltande smsar hon sen att hon ska gå i re-match, värdföräldrarna hade just pratat med henne, så vi drog till Cheesecake Factory och tröstade oss. Vill verkligen inte att hon ska förvinna D: Dumma biatch mamma hon har :( För att göra det till en bättre dag fick Sofie just en familj! Hon kommer i mars!!! Knappt en månad dit! Utanför Chicago, och dit har jag ju velat åka ändå så det blir braaa! Synd att det inte är närmre dock :(

Idag var det bara att gå upp nära Olivia väckte mig vid halv 8 och göra frukost. Gick dock och la mig i en timme igen, haha. Kommer inte ihåg varför jag vaknade innan min klocka ringde... säkert Olivia, haha. Vaknade av att Ellen ringde, hon vill haffa oss 5 minuter innan vi åkte... när det är över ne timme kvar, knäppis, haha. Hon är helt väck därborta :P Fick iväg henne på artclass i alla fall, åkte hem igen för att ta det lugnt och sedan drog vi till bibblan. Bråkade i typ 30 minuter både i bilen och när vi kom hem om vad hon skulle ha till lunch. Kan få sånt ryck på denna ungen. Och när hon bråkar har jag ju alltid comebacks eftersom hon alltid har fel och jag rätt (haha), det hon försöker med det är alltid: That doesn't make sense. Hatar det. Jag vann i alla fall. Efter många om och men och lite inblandning at mommom. Hon låter Olivia vara den hon är, utan försöker få henne att vara någon annan.. därför det inte funkar mellan dom så ofta. Olivia spelar i alla fall Wii nu och vi ska iväg till the Y snart... ska fråga Leah om hon vill hanka på. Sen bli jag förhoppningsvis ledig men ska försöka tigga lite mat här hemma först, haha. Blivit bjuden på bowling sen så får se om jag är up for it. vill ju inte använda my moneeey D:

Inga kommentarer: