måndag 14 februari 2011

renovering

Blev lite nytapetsering igen ;) Är mer än 200 dagar sen jag flydde landet.

Gårdagen var väldigt slapp. Olivia ville inte gör så mycket, men var ute en sväng i allafall. Åkte till Corner Bakery och åt. Började snacka tatueringar med Linn och Emma. Om Ellen går med på det ska jag nog fixa mina vingar när EmmaLinn kommer hit :D Annars tar jag mig nog en nyckelpiga bakom örat, där är det ändå ingen som kommer se ;)



Idag sov jag uuuut. Halv 12 tvingade jag upp mig själv. Tog en sväng inom Barnes & Nobels innan jag drog till Sandra. Chokladbullar, film, prat och Walmart för första gången blev det innan Jana joinade oss för en annan film och mat på Wendy's. Kom trött hem... började på min lilla layout vid 10 och är färdig nu vid 1, HAHAAH. Jag som tänkte kolla film :P Får nog bli sova istället :P

Imorgon blir det smors ätande på Così, kanske nagelgörande på Babi, Alla hjärtans dag shoppande på Walmart, äntligen skicka paket till Korealand, och förhoppningsvis flygbiljetts köpande till LA :D

Inga kommentarer: