torsdag 10 februari 2011

that's how it's done

Gjorde en liten vlogg igår igen, haha. here you gooooo!





Åkte hem till Nico sen för att sitta i mitt favoritfönster. Ska bo på ett ställe med sånt fönster när jag blir stor, så det så! Hittade en as kul bok som jag satt och läste igenom tills det var dax att åka :P

På kvällen kom Mark, Danny och Jordan hit för att äta Pizza. Det var gott. Fick för det mesta sitta med "de vuxna" men Danny ville hela tiden att jag skulle följa med ner eller sitta med dom i tv-rummet. Villeeee inte, haha. Men hade tydligen inte mycket val. Tillslut började Olivia med leka lite så då blev jag fri :P Men det var ne trevlig kväll :D

Idag...







Åt massa gott efter vår lilla frukost och åkte till gymmet efter allt för mycket mat, haha. Känner mig mer motiveras när jag är på själva gymmet. Ska försöka åka dit oftare nu :P Ska snart hämta Olivia. Nog sista dagen för after school classes vilket SUCKS, men men :P

1 kommentar:

sofie sa...

Mmm, alltså. BAGELS <3