fredag 25 februari 2011

shuaaaap

Det har varit några dagar of nothiness so har inte skrivit. I onsdags så började jag städa the basment. 45 minuter ägnade jag där nere och det kändes som att jag inte kommit någonstans, haha. Fick även virus på datorn mitt i natten så spenderade typ 2 timmar att försöka få bort det. Hade en till idé men behövde min svenska dator för det så bestämde mig för att lägga ner för tillfället och sova. Fixade såklart det morgonen därpå ;D Eftersom jag sovit så dåligt på natten sov jag några timmar innan jag åter igen satte igång med källaren. 2,5 timmar åkte ut genom fönstret men blev färdig i alla fall :P Så nu är där rent och fin där nere, massa leksaker i vardagsrummet, och 4 sopsäckar med skit :P

Idag blir det lunch på panera med några av tyskarna vid 12 om jag hinner få färdigt tvätten. Efter skolan är det simmning som gäller sen mc donalds och avslutas med en snabb tripp till Starbucks då jag har LCC möte där, haha :P

Inga kommentarer: