lördag 5 februari 2011

dundundundundundundundun... AAAAAAAAAAAAH

Tänkte nämna en sak jag bestämt mig för att göra. Jag känner mig fortfarande rött nojjig över det, för det verkar gryyyyymt läskigt men sjuuuukt häftigt! Vi pratade om det när vi åkte från NYC...



So you think you’ve got guts? Well, come on down and go for a swim in our Shark Realm. Our cast will brief you on what to expect, teach you about the animals you will encounter and give you a quick snorkeling lesson. Once you’ve gotten your nerves under control, you’ll enter the Shark Realm where you’ll come within inches of sand tiger sharks, sandbar sharks, nurse sharks and barracuda. Once you’ve gone around the perimeter of the Shark Realm, you’ll enter the Stingray Lagoon where you can swim with and feed dozens of stingrays. You can even have your picture taken to prove to everyone that you actually did it. In addition, you’ll receive admission to the Aquarium, an adventure t-shirt, souvenir snorkel and mask, and memories to last a lifetime. (All gear except bathing suits, towels, water shoes and toiletries will be provided.)

Holymakaroni! DET NI! Så de som vill hänga på är det bara och säga till :D



Fick även ett vykort från Dalis (som jag ska till när jag drar till LA). Så söööt är hon :D På bilden är det två band jag gillar, C.N Blue och F.T Island. Olivia pekar på en av medlemerna och säger: JUSTIN BEIBER... SÅ PERKAR HON PÅ JAEJIN, HAHAHAHAH. Fan jag garva! Fick även ett JULkort från Adlin :D Bättre sent än aldrig, haha. Ska snart sluta för dagen och ringer då Nico och då blir det kanske lite TGIF fast jag ska inte köpa något och sedan lite bowling :D Med en dansk tydligen :o

UPDATE-
Hjälpte Mommom ta lite bilder till en dejting sajt (insätt as garv här). Kan säga så här om bilderna,började med att jag tog bort ett BH band och slutade med att jag tog bort bilringar, HAHHA. I alla fall. Blev kvar här tills det var dax för Olivia att sova... då säger mommom till mig att gå och lägga henne, inte ber... säger. JAHOP! Tack för den D: Blev ändrade planer med, eftersom jag stannade här så sent, såg ett sms från Marnie om jag ville gå på bio så *plopp*

Inga kommentarer: