måndag 21 februari 2011

the weeks end

Så hur var resten av min helg? Jo jag slappade halva dagen i min säng tills jag fick lite planer med Maret. Vi tog oss till cheesecake factory men åkte därifrån lika snabbt för det över 65-80 minuters vänte tid, NEJ TACK! Så vi började köra mot Ruby Tuesday vid bion men vi körde inom Otto's istället, en tysk resturang. Blev lite sallad bara men det var typ gott :P Tog oss sedan till bion för att se Just Go With It. Säger bara en sak, HILARIOUS, haha. As kalas! Maret ville se Justin Beibers film med så vi skulle sett den efteråt men de hade vakter där så det gick inte så bra ^^" Istället körde jag hem henne för att sedan ta bilen bort mot Doylestown!



Där körde jag lit fel tills jag tillslut hittade Melly's pojkväns hus där Melly, Wiebke, Marnie och Janika var tillsammans med Bill (delägaren av huset) och Jim. Blev massa prat, tv-tittande Beer Pong spelande och promenerande... inte så mycket sovande dock, haha. Jag och Melly var typ grymma på Beer Pong... nästan... lite i alla fall, haha. Hade riktigt kul och vid 4 kände vi att det var dax att sova :P Vaknar upp sedan av att alla andra tjejer är vakna (förrutom Melly) så går upp, gör mig i ordning och får sedan reda på att klockan är FUCKING 7! Höll på att svimma, haha. Nej men... Vid 8 vågade vi smyga oss upp till turturduvornas näste och hämta våra grejor så vi kunde dra där ifrån och bosätta oss på Starbucks, vissa behövde lite vatten, haha. Kom hem igen runt 10 och fick då sms av Anna så 1,5 timmar senare var jag ute på vägen igen!



Vid 12 skulle vi ses på King of Prussia vid 1 kom jag fram. Ellen är inte bäst på att ge directions, HAAHAH. Men gick runt där i 3,5 timmar, hittade lite på H&M och gick sedan till CCF (min nya förkortning på cheesecake factory)... 1 timmes vänte tid.. men när man är på ett shopping mall gör inte det så mycket, haha. Kom in, beställde mat, pratade vidare. Kom inte ut därifrån förrän 10 över 6, haha. Då stängde mallet och vi kände det var dags att dra sig hemåt. Visste inte hur mycket jag saknat min Annabanana förrän vi sågs igen. Så synd hon bor så långt bort :(

Inga kommentarer: