fredag 18 februari 2011

JEEEZ LOUISE

holycowflippindolphin! Vaknade upp typ en timme tidigare än jag behövde för att skypa med Emmie och ser hur hennes skype med Philly familjen gick. AS BRA OCH I MARS KOMMER HON! OMFG tror inte jag kan vara gladare. Helt jävla sick! 30 minuter ifrån mig. Våra familjer känner varandra... asså... YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! AWSOME!

Om en timme blir Nico upphämtade av sin nya värdmamma. Vi hamnade på appelbee's igår, med Claudia som snart åker hem efter två år :P Blev mycket pratade och mobbande av min klubba som jag kunde äta på hur länge som helst men inget hände med den, hahaah. När Claudia släppte av oss hos Nico följde jag med in för ett sista hejdå till Nico, huset och mitt favorit fönster. Om det inte vore för min cerfew hade jag stannat ett tag men nu var det ju så att jag hade en :/ Good luck till henne i alla fall!



Olivia är ledig idag.... yay ._. NOT. Men vi ska till BounceU och badet, så dagen går förhoppningsvis snabbt :P Vet dock inte vad jag ska göra ikväll, har ju ledig helg... några ska till en bar för 18+ så funderar på att dra dit, men resten av helgen, I have no idea D:

Inga kommentarer: