söndag 6 februari 2011

Barae--I Hope--IHOP

Många uppdateringar idag! Är ni inte vana vid vava?

Fick Olivia i säng och drog sedan till bion då vi bestämt träff vid 9. Var 10 min sen, but so was Marnie, haha. Vi gick in och köpte biljetter till Blue Valentine som vi bestämt oss för. Blev lite så om vi skulle se No String Attached för Marnie hade missat att se den och ja... I don't mind :P Men Blue Valentine gick pengarna till! Gick sedan till Cold Stone för att köpa lite glass. Medans vi stod i den inte så långa kön ändrade vi oss till en smothie istället. Pinapple, Orange Juice and Lemon Juice! 0g fat! DET NI! lol. Sa jag att kön var kort? Jo det märktes ju dock inte då det tog oss ca 1 timme att få våra smothies och betala. När vi kom in på bion igen hade vi säkert missat 10 minuter på filmen redan vi vi kollade vilka andra som gick vid 10 och VOALA! No String Attached 10.05! Så dit in gick vi istället :P Märkte då att jag, Louise och Nico hade missat de första minuterna när vi såg den :P Lika bra denna gången ♥

I slutet av filmen äter de pankakor och vi blev så sjuktligt sugna på det så när vi skiljdes på parkeringen frågade hon om det blev IHOP (International House of Pancakes) till frukost imorgon. Så 11.30 kommer jag och sitta på min lilla rumpa och vara redo att beställa frukost ;D

Inga kommentarer: