måndag 14 februari 2011

happy merry valentine's day

Detta ser ut att bli en toppen dag än så länge! Tog lite smålång tid att få upp Olivia men väl uppe var det fart på henne. Hon var färdig i godtod! Åkte till Cosí efter lite skype med mutti. Mötte Nico där och vi åt lite soppa. Grejjen var att vi skulle käka smores som man får göra själv där men de hade slut på crackers så vi tar det en annan dag. Hon berättade lite om sin nya familj och den verkar awsome... suger att den är så långt bort :( Blir nog mycket Plymouth Meeting i fortsättningen :P Gjorde lite alla hjärtans dags shopping efteråt. Hade ganska kul att leta kort måste jag säga, haha.

Kommer hem och städar och sätter mig sedan på lilla datorn. Pratar med Emmie om Leslie då Leslie skickade ett mejl till henne igår. Emmie svarade idag så jag frågade allt om det. Medan jag sitter här och väntar på att tiden ska gå får Emmie svar. Familjen verkar stordigga Emmie! Hennes äldsta dotter sprang redan runt och sa att det skulle bli sååå roligt att Emmie skulle flytta dit, haha. Inget är ens bestämt. Men Emmie älskar dom och de verkar älska henne... DETTA KAN BLI BRA. Kan inte fatta att jag nog kommer ha en av min BÄSTA kompisar knappt 30 minuter ifrån mig i ett helt år... i USA! asså omg! Är så glaaaaad atm.

Ringde även och pratade med Lollan en sväng och just då fick hon en ny match. Seattle, WA. (omg Forks! HAHAAH). Hon fullkomligt älskar den efter det hon läst (förutom deras val av hemstad, haha), hon kunde knappt prata. Så hoppas det går an för henne där! Nu ska jag ta mitt pick och pack och hämta lilla Olivia :D tijaaaao!

Inga kommentarer: