söndag 6 februari 2011

supa boul.. or super bowl

Usch. Saknad är inte att leka med. Känner att jag borde hålla mig borta från bloggar ibland asså. Läser om allt roligt Emmie och Sofie hittar på. Märker hur mycket min lilla fialottajansson håller på att växa upp. Mamma klarar av alla stora saker. Jag är inte där. Dessutom hör jag massa skit med, önskar ännu mer då att jag var hemma, med alla jag älskar. Det är svårt ibland, det här livet. Livet utan allt man bryr sig om. Ibland hade man behövt lite normality. Som när Louise kommer och hälsar på. Då är jag mig själv, rakt igenom. Släpper lös det värsta liksom.



För övrigt idager så var det as gott med potatis, sås och köttbullar! Ingen av oss visste hur länge potatisarna skulle koka men det blev bra ändå, haha. Hade även köpt cupcakes som vi mumsade i oss medan vi kollade på amerikanska versionen av Being Human. Tog oss sedan till UNO för att möte upp ett par tjejer. Förvånade mig att jag egentligen kände varenda en av odm.. eller ja, hade träffat dom innan i alla fall. Had lots of fun! Inte så mycket super bowl kollande men ändå ;D Vi sjöng, servitriserna sjöng, Marlene fick balonger, glas spildes... ett fulländat resturang besök :P

1 kommentar:

louise sa...

aawww lillevän! vi får försöka träffas snart igen :D