fredag 11 februari 2011

awsome dudes

Idag gjorde jag till en slappe dag. Gjorde i ordning Olivia förvånandsvärt snabbt :o Kom hem och bunkrade mig framför min dator och serier. Så skööönt att ha lat dagar med, haha. Har ju varit aktiv med Nico hela veckan så ;D

Efter jag hämtat Olivia åkte vi till bibblan as usual. Bara en kort stund dock då vi hade andra planer senare. Ellen kom hem och skulle ge mig pengar men hon var så seg med att göra sig i ordning när hon kommit hem så jag fick säga till henne ta ro hit med pengar (på ett lite trevligsre sätt ;D). Kom inte iväg förrän 10 minuter senare... mitt i rusningstrafiken. Kom fram till bion 10 minuter efter den satte tiden för filmen (men det är alltid reklam :P) Skyndade oss att köpa popcorn och sprang in i salongen... as mycket platser och den hade precis börjat, så det var inte såå farligt att vi kom sent ;) När vi sett Gnomeo and Juliet kommer iv ut till en rad massa tjejer bunkrade utanför en av salongerna. Runt dom står vakter. Förstår genast att det är Justin Beibers film.. kunde inte annat än skratta :P Olivia och jag gick in i en photomaskin och töntade oss lite innan vi drog hem och åt mat :D Nu liggerj ag i min säng och försöker få Olivia att sova... det har gott 1 timme....

Inga kommentarer: