fredag 30 juli 2010

Dresher, PA

Egentligen är jag för trött för att skriva men va fan, måste ju hålla er uppdaterade ;)

Började dagen med att slänga på mig en klänning och trött gå till matsalen en sista gång. Fick inte i mig så mycket men försökte i alla fall :P Hade ett avslutningsmöte där vi även fick ett first aid kit ;D Tog sedan lunch från cafeterian innan vi städade ut oss. Jag tror jag typ var sist ut i vår byggnad, haha. Hade typ alla min käder utspridda över allt. Alla saker låg med överallt. Helt sick, haha. Men kom där ifrån och satte mig på bussen med Jinju efter att ha sagt hejdå till alla mysiga människor. Såg en as dålig koreansk skräck film och pratade massa med Jinju hela vägen. Hade 2 toa stopp och ett avdropp innan det var vår tur. Alla typ awade och höll på när vi släppte av de två första :P



När det var vår tur blev alla nervösa och när vi märkte att vi äntligen svängt in på parkeringen började alla skrika och blev helgalna, hahaha. Blev helt chockad när jag insåg vart Ellen stod. Hon ser mycket yngre ut i verkligheten och tydligen har hon gått ner 10 kilo typ. minst! Syns! :D Men hon var jätte snäll och trevlig och underbar precis som i telefon! Åkte hit hem och träffade Malin. Fick kolla in huset och sedan börja packa upp medan Ellen åkte och shoppade. Hon kom hem lagom till när Olivia kom hem. Hon var typ blyg de första 10 minuterna men sen var jag NÄSTAN lika rolig osm Malin.. inte lika dock ;D Fick jätte god mat lagad av Ellen. kyckling och majs korvar... grillade *_* Fick även cupcakes till dessert. Har lekt och kollade Olivias bedroutines ända sedan hon kom hem :P



Har äntligen fått Olivia till sängs och ska nu SOOOOVA. Hon har även fått EN av sina presenter. Den rosa kaninen jag vunnit, haha. Hon sover med den just nu ;) Imorgon blir det sovaut, poolen med Olivia och Ellen och min första körtur ;_; Wish me Luck!

Förresten, Tack Louise (nej inte du älskling) för din fina kommentar. Kul att ha en trogen läsare :D

6 kommentarer:

nathalie sa...

verkar vara en bra familj du kommit till. :)

sofie sa...

men louise lilla, börjar du redan glömma svenskan? majskorvar? majskolvar.. kanske? ;) HOHO. kul att du trivs iallafall, du kommer få det sjukt bra därborta :) känns som om jag sagt detta en miljon gånger!

Miss you <3

malin sa...

hahaha majskorvar! GOOOD JOB GIRL!!! (:

Maja sa...

LOLLOOO! jag ska hälsa på dig så du måste uppdatera så att jag vet vart jag ska åka :) gillar du skolan där ?

petra sa...

sv: han orkar inte med distansen längre.. och jag kan inte be honom försöka mer för han mår så dåligt av att vi inte träffas oftare. så han har inte gjort något fel. han bara gjorde det bästa för honom.

och till alla där ute:
DET FINNS FAKTISKT NÅTT SOM HETER MAJSKORVAR.

Louise Pettersson Eld sa...

Åh det är så spännande och läsa om allt! :D hoppas du har det toppen!! :D