lördag 31 juli 2010

Family Bonding

DETTA HÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

FÖRST vill jag säga att bajs på er som mobbar mig för jag skrev majskorvar. Men som min fina kusin påpekade: DET FINNS FAKTISKT NÅTT SOM HETER MAJSKORVAR! .... så nu var det sagt. Vill också säga till Maja att I'm not going anywhere så det är bara att komma! (förresten, vem av Majorna jag känner är det? :o) And last! Dalis (or any other english speaking person) go to my english blog and I'll start to do small updates.. JUUUUST FOR YOU ♥

Gick upp vid 20 över 10. Sååå skönt att sova så länge 8D Feels like home, haha nej men. Kändes konstigt att vara så bekäm redan där man låg i sängen :P Ganska snart efter åkte vi till poolen och var där i typ 5 timmar :P Om inte mer o_o Men lekte mycket med Olivia och hade jätte roligt. Pratade även lite med Ellen om Olivia och så. Men allt känns jätte bra :D Men när jag hade min solbrillor på mig och Olivia sina simglasögon och vi inte skulle använda dom längre sa Olivia åt mig att lägga dom vid pool kanten och eftersom det är typ en gemensam pool som bara medlemar (från kvarteret) får komma in till trodde jag ju det var säkert men NEJ DÅ! De försvann :( Så tänkte köpa nya även om Ellen inte sagt något ^^"



Åkte sedan hem och gjorde oss i ordning för Cheesefactory där vi skulle ha hejdå middag för Malin. Kul att jag fick vara med ändå. Vet de som får stanna hemma när sådana middagar är. Det var sjukt gott, sjukmättande och väldigt.. hmm. Intressant? Fick en doggybag för första gången i mitt liv och servitrisen var jätte trevlig. Den låg också i det närliggande köpcentret så nu har jag sett lite av det med ;D Åkte sedan hem för att göra i ordning Olivia. Men först fick Malin sin present, ett smyckeskin (fast mer en låda... eller vet inte vad jag ska kalla det, haha). Sen bad Malin mig att ge deras presenter ikväll då hon ville se reaktionerna :D Verkade uppskattat i alla fall. När vi äntligen fått Olivia i säng (vilket gick förvånansvärt snabbt om man jämför med igår, kan bero på hennes nya fina katt ;D) hade vi 5 minuters cuddling time... som blev till 15 minuters picture time, haha. Sjukt roligt! En av de bästa tiderna med Olivia än så länge!

2 kommentarer:

malin sa...

louise du får fixa så jag kan läsa dina privata inlägg, fick ju bara till den 12 juli!

petra sa...

CHEESECAKE FACOTY?! där har de spelat in One Tree Hill avsnitt :D