fredag 23 juli 2010

Veckan som gått

Hej allihopa!
... missed me? HAHA. En hel vecka sen sist nu. Har hänt en del sen sist, men har varit upptagen hela tiden. Och du menar jag 24/7. Förrutom när jag sover ^^" Ska försöka göra en snabb redogöring :P (och ni vet ju hur snabba de brukar vara!)



Helgen: Åkte hem till farmor och åt godgod mat på lördagen! Och fick min favorit tårta som bara farmor kan receptet på *_* Sjukt gott! Skyndade mig hem för att umgås lite med Emmie. Kollade på en ny bra serie, Pretty Little Liars. Skit bra än så länge! :D Hon körde mig in till jobbet sen och jag dog på min huvudkudde vid halv 6... för att bli väckt av Matti vid 1 och bli ombedd att snarast infinna sig på hennes kalas. 15 min senare var jag där, haha. Gav henne ett jobb som present. Verkade väldigt uppskattat ;) Fick även träffa Anja som föddes på min födelsedag :D



Veckan: Hela veckan jobbade jag 11.30-18.00 tillsammans med PEEETRA! :D Lärde upp henne så hon kunde ta över mitt jobb ;) Även Matti har kommit och hälsat på efter sitt jobb någon timme :P Men på kvällarna ockuperade jag mig med folk som ville säga hejdå och allt vad det var. Måndagen fick jag middag hos systrarna Sjöstrand kombinerat med film kväll. Tisdagen var det bilbingo (DET ÄR MYCKET ROLIGARE ÄN VAD DET LÅTER!) med mamma och Sofie. Onsdag kom Louisehoney hem till mig och sov och cpade! mums. Torsdagen sa jag hejdå till mina flickor. Vi åkte till där de campade med deras farmor. Hade inte sagt något innan utan det skulle vara en suprise... klart är de inte ädr utan på Östersjö festivalen! Så det var bara att dra till Karlshamn ;) Emelie började gråta... fi. En 11 åring ska inte gråta för mig :( Åkte även inom Maja och såg Ghost Wisperer med Petra och Cicci. Ännu ett hejdå. Känns som att allt jag gör numera är att säga hejdå..



Idag fick jag jobba helt själv dock. Fast fick en del att göra med kunder, Louise&Sofie och Matti där. Åkte och handlade, träffade Jimmi&Tobbe. Åkte till morfar för att låna scannern och tillslut kom jag hem där min älskade storkusin Sara väntade! Tvingade henne att åka ner till Skåne tidigare för att säga hejdå till mig :( Så hon är här över helgen :) Morgon dagen är Östersjö festivalen inplanerad och söndag är det hejdåmys med underbara...

3 kommentarer:

Sofia sa...

Snart är du i samma land som mig igen! :D

malin sa...

Ja men de låter peeeeerfekt! :D

Sofia sa...

Svar: Haha funkade det? På vissa ställen värkar du ju kunna komma in hur lätt som helst med vad som helst. Medans på vissa ställen kollar dom jätte noga. Jag tror dom kollade ganska noga igår, för en av mina kompisar fick gå tillbaka till bilen och hämta ett extrapapper. Men jag kommer ju in i alla fall, trots X:en. ;)