torsdag 8 juli 2010

Jag vill ha Fredag idaaaaag

Jaha, nu har hela min utplanerade vecka gått förbi. Den gick som smort... i princip i alla fall ;)

Jobbet gick förbi utan någon skada skedd i tisdags. Hittade hem till Sofie helt själv trots att jag höll på att gå och knacka på fel dörr, HAHAH. Åt chips och jordgubbar med glass medan vi såg 2 Harry Potter filmer. Blev för trötta sen så tog mig hem.

Onsdagen... ja... Malin skulle komma vid 2... vid 4 mötte jag upp henne på stationen, haha. Någon olycka med något tåg och en inkompetent busschaufför! Gotta löv it! Men men vi fick snacka vårt skit så det blev rätt bra ändå. Känns tråkigt att det blir sista gången vi ses i Sverige innan USA. Men sen jävlar ska vi ses i USA. SIX FLAGS FTW! Fick reda på med att Emmie den jävlen inte kommer komma hem så att hon kan säga hejdå till mig innan jag åker. Så kommer se henne för sista gången på VÄLDIGT länge nästa lördag ;_; Vill inte tänka på det :(

Idag... blev inget Malmö :( Stan fick räcka dock! Efter jag lekt med Karoline, annars hade hon mördat mig, hahah. Sr blev hon på mig för jag inte ville bada i det ISKALLA vattnet... men sket jag i. Jag var i några minuter sen fick det räcka :P


IMORGON IS THE DAY! SÅ sjukt pepp. Ska få se alla igen! Ska bli sååå roligt. Hoppas jag kommer på tillräckligt många lekar för att underhålla oss hela kvällen. Någon som kan en bra festlek? :D

4 kommentarer:

emma sa...

ofta vi behöver lekar för o ha kul :D VI HAR KUÖ HELATIDEN JÖ!!!! :D

malin sa...

hahaha!! ja precis, och måste jag så ska jag bo i Dresher!!!! TJOHOOO!!! ;D

petra sa...

VI SKA VA FULLA VID ÅTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Emilie sa...

Vad tråkigt att ni måste säga hej då så tidigt. Helst vill man ju skjuta upp alla så länge det går, men det blir ju så svårt tyvärr.

Är det ditt hej då party du har imorgon eller vad är det som händer då? :)

Nej men??? Har jag missat något (eller sviker minnet), ska du studera utomlands efter au pairåret? :D Var? Vad? CIS har jag inte mycket ont att säga om :) Kanske svårare när de bara hjälper en med förberedelser etc. När man åker på universitet så är man ju typ 100 gånger mer självständig och så. Flyger själv, tar sig dit själv, etc. etc. Men de hjälper så gott de kan, dock inte på plats.

Jag tog och läste på baksidan av den lilla boken. Den hette typ "the short life eller nått of Bree nått" va? Läste sista sidan också ;) Kändes 100 gånger mindre dramatiskt än filmen. Dåligt gjort, AVSKYR panikskrik som slutar i tystnad på grund av död. Klarar inte av det. Den där Volturi kan ta sig. Vem tror han att han är, Vampyrkung eller? ;)

Oj, grattis till lillasyster då som blir tonåring :) Tråkigt att du inte är bjuden dock, bor de långt ifrån?

Aah så du tog det själv? Får se om jag själv kan göra det. Du, när du ändå är expert på visum och det, om du är inne på msn någon gång, får jag störa dig och vara lite jobbig?

Funderar också på att läsa om Harry Potter. Sjukt bra skriven. En sån där man fastnar för. Eller i alla fall 1-3, de andra tog något längre för mig att läsa då han hade perioder av enorma humörsvängningar. Kändes lite PMSigt av honom där ett tag.

Ska ta och se solsidan innan jag går och sover
Ha det bäst :)