söndag 25 juli 2010

It's the Final Countdown

Nu är det typ 8 timmar kvar tills jag ska gå upp... inte ens det... för att åka från mitt hem i Sverige... och vara bort i ett år. Är äntligen färdig packad, dock han vi inte se hela Harry Potter 6 filmen vilket suger. Sofie och Matti ligger och sover medan Louise är på väg. Jag har TILL OCH MED skrivit ut min biljett.. som jag glömt, hahaha. Mycket att tänka på. Usch... tomorrow today is the day. SHIIIIIIIIIT. PANIIIK. Nej men, haha. Börjar känna det nu... lite.... pytte lite. Men ändå inte. Jag sitter här typ 20 timmar ifrån att vara i USA och fattar fortfarande inte att jag ska dit. Jaja.... Next time I'll blogg in the states! och från och med nu kommer inte au pair texten vara blå.. då mitt vardagliga liv är mitt au pair liv... sjukt! (Louise i bakrunden som läser: usch fy fan!)

3 kommentarer:

marie sa...

DU KOMMER HA DET BÄST! <3

Nathalie sa...

LYCKA TILL! :)

louise sa...

USSSSSCHHH..... :) love!