måndag 26 juli 2010

Tidsinställt!

Nu har jag gjort ett tidssinställt inlägg :o First time everrrr! Nej men, haha. Nu sitter jag antagligen på ett plan på väg till Frankfurt.. blä ... tyskland. Vill ju direkt till USAAAA. Men 10 timmar senare kommer jag vara där. Sjukt lång resa. Hoppas dock att Sandra och Stine kommer underhålla mig... samt mina böcker (Ja, jag är en bokmal ._.) Jag kommer säkert ha rödsprängda ögon av allt gråtande... fast känns ändå inte som att det kommer komma några tårar då jag inte fattar... är väl trög eller något, haha. MEN SEE YOU IN THE FRICKIN STATES!

4 kommentarer:

marie sa...

SJUUUUUUUUUUUUUUKT!

Marina sa...

HELT SINNES!

sofie sa...

blö baby :( gråter en liten skvätt nu.. förresten har jag redan börjat läsa shiver! verkar sjukt bra. och ännu en gång: HA ETT SJUKT JÄVLA ROLIGT ÅR!!

I-chan sa...

OOOOOOOOOOOOH LOLLO!! T__________T Jag postar ris åt dig!!!!!!!!!!!!!!!