söndag 1 augusti 2010

Week end

DETTA ÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

Ännu en dag i livet som au pair! Gick upp och hängde med Olivia medan Ellen gick på Zumba och gjorde ärenden. Vi tittade på tv, gjorde pysselbok, lekte kurragömma, spelade wii, tog kort m.m Senare framåt kvällen bestämdes det att vi skulle se på bio! YAY! tänkte jag, min förtsa film på bio :D Jag och Ellen var sugna på att se Karate Kid men Olivia ville jätte gärna se Som Katt och Hund 2 så det blev den. Inte helt fel det heller ändå ;) Blev mat på Red Thursday tror jag det hette. Mumsigt värre! Medan vi väntade på att Ellen skulle få tillbaka sitt kort gick jag och Olivia ut och hon började dansa för mig, haha. Den ungen kan vara så sjukt rolig ibland. Tvingade mig att dansa för henne sen... mitt i fönstret... suck. HAHA



Blev inget bilkörande på grund av det tråkiga vädret men imorgon kommer jag och Malin ha lite att göra. Få upp Olivia till Campbussen, tvätta och handla. När vi handlar måste vi köra bil vilket resluterar till att jag måste köra bil ;) Vi tänkte även åka till The Mall så kör då med :D Ska köpa lite böcker och lite annat jag glömt ta med mig, haha. Så får vi se om det blir lite kläder med. Behöver fler trosor och bh:ar :P På tisdag öpnnar vi ett konto till mig och ska även så tidig som möjligt skriva in mig på Montgomery County Community College. Kolllar igenom vad jag ska gå för kursen just nu! Tjingeling!

2 kommentarer:

louise sa...

vet inte om det är jag som är trög kanske.. men förklara de me host-family inlägg? xD

louise sa...

men fixa så ja kan dååååå ::DDD